12.1.2023. 12:04
1
Posjetili smo lokaciju na kojoj će se graditi Lidl u Sarajevu: Evo koji proizvodi će biti jeftiniji u odnosu na konkureciju!
U Sarajevu su navodno kupljene određene lokacije za maloprodajne objekte Lidla.

Iako još uvijek nema zvanične potvrde od kompanije Lidl BH iz koje ne žele dati konkretne informacije o budućim poslovnim planovima.

Prema dostupnim informacijama iz same kompanije su posvećeni razvoju i procesu uspostavljanja poslovanja u Bosni i Hercegovini.

Navodi se da je Lidl u Sarajevu već kupio zemljište za izgradnju objekta u Novom Gradu na lokalitetu u ulici Džemala Bijedića, odnosno dijelu koji pripada nekadašnjem Energoinvestu i gdje se sada gradi cesta koja spaja ovaj dio grada sa Ulicom Safeta Zajke i koridorom Vc. Druga lokacija gdje će se u Sarajevu graditi Lidl i gdje je kupljeno zemljište je u Vogošći, a planovi ove kompanije su da svaka općina ima svoj Lidl.

Podsjećamo, zvanično u toku se gradi Lidl u Bijeljini, gdje će biti također i centar za edukaciju uposlenika između Srbije i BiH.

Koliki je značaj kompanije Lidl u BiH sa ekonomskog aspekta, pitali smo ekonomskog analitičara Admira Čavalića.

"Možemo očekivati dolazak ovog giganta, što je dobro za unapređenje konkurencije. Vrlo je bitno naglasiti da nemamo maloprodajne objekte tipa Lidl, koji se fokusiraju na određene proizvode, odnosno diskont model, mali broj proizvoda sa relativno povoljnijom cijenom", kazao nam je Čavalić.

Naš sagovrnik smatra da će Lidl dolaskom uzeti određen dio tržišta, ali ne većinu.

"Ne vjerujem da će Lidl dobro proći kao u Srbiji, koja ima bolju putnu infrastrukturu, odnosno bolju povezanost među gradovima, što olakšava tu strategiju otvaranja u istom danu nekoliko objekata ili ekpolozivnog širenja duž zemlje", kazao je Čavalić

Osvrnuo se i na lokaciju na kojoj treba da se gradi Lidl, a koja je nekad pripadala predueću Energoinvest dalekovodi.

"Većina takvih kompanija je imala dvije sudbine. Prva je ta da se dogodi privatizacija, koja je mogla biti dobra ili loša, a druga da se nije desila ta privatizacija, što je značilo dužu smrt za jedno produzeće. Vidimo među ovim relativno uspješnijim firmama, da svake godine opada njihov profit i prihod . Problem leži u tome što politika ne može da nađe rješenje za postavljanje adekvatnog menadžemnta koji će odgovarati zadatku, a ne aktuelnoj političkoj partiji", govori on.

Dolazak Lidla donosi benefite i činjenicu da se sve više ubacuju uslužne djelatnosti. Prema njegovom mišljenju Lidl će se  prilagođavati tržištu.

"Lidl koristi strategiju niskih troškova, a ne diferencijacije, što znači da građani neće moći očekivati veliki izbor proizvoda, ali s druge strane mogu očekivati veće količine istovjetnih proizvoda po nižim cijenama. Lidl se fokusira uglavnom na generičke proizvode. Konkurencija će spuštati cijenu i to je dobro za potrošaće. Mislim da će konkurencija brzo reagovati, te da se već sprema na dolazak Lidla. Oni će vjerovatno pokušati krozz vlastitu ekspanziju zatvoriti neke opcije za Lidl ili uvesti neke vlastite, inovativnije programe distribicije, plasmana i rada objekata", zaključio je Admir Čavalić za kraj razgovora.


Novinar: Admir Oručević

1
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.