11.6.2017. 15:15
0
Ovo su najvrijedniji auto brendovi na svijetu
Najnovija studija kompanije Millward Brown pokazuje da Toyota nastavlja višegodišnju dominaciju među velikim svjetskim markama automobila, uz blagi pad vrijednosti. Ipak, najveći skok zabilježio je Tesla, koji je sa 10. mjesta u 2016. dospio na 8. poziciju na rang listi.

Vrednost brenda Toyota u 2017. procijenjena je na 28,66 milijardi dolara, uz blagi pad od 3 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

U studiji koja se objavljuje svake godine, rangirano je 100 najvrijednijih svjetskih brendova iz svih industrijskih oblasti, a Toyota je u posljednjih 12 godina čak 10 puta dobila zvanje najvrijednijeg automobilskog brenda na svijetu.


Drugo mjesto, kao i u 2016, zauzeo je BMW koji je takođe pretrpio pad vrijednost i to za 8 odsto, na 24,56 milijardi dolara.

Treći je još jedan luksuzni auto-brend iz Njemačke – Mercedes, čija vrijednost je procjenjena na 23,51 milijardu dolara, uz godišnji rast od 4 odsto.

Po drugi put među 10 najvrijednijih auto-marki plasirao se američki proizvođač električnih automobila, Tesla , čija vrijednost kao brenda iznosi 5,88 milijardi dolara.


Kompanija iz Kalifornije zauzela je 8. mjesto, što je za dvije pozicije bolji rezultat u poređenju sa 2016. kada je bila deseta, uz rast vrijednosti od čak 32 odsto.

Ovakav uspjeh Tesla je postigao prije svega zahvaljujući velikim očekivanjima od prodaje Modela 3, koji treba da počne da se proizvodi tokom leta, a za koji je kompanija već primila preko 400.000 narudžbina, piše CDM.

(Alen Avdić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.