Japanci su u društvu odabranih, tačnije u gornjih pet odsto među globalnim kompanijama, te „Globalno najboljom u sektoru“ automobilske industrije.
Newsweek je još početkom godine proglasio Toyotu jednom od najzelenijih kompanija na svijetu, svrstavši je u gornjih pet odsto među globalnim kompanijama, te je proglasio Toyotu „Globalno najboljom u sektoru“ u kategoriji automobilske industrije. Toyota je po ocjenama svrstana na 16. mjesto među 500 najzelenijih kompanija na svijetu, odnosno na 1. mjesto među proizvođačima automobila.
Ova nagrada prepoznaje Toyotina ostvarenja na polju održivosti kao i ekološka hibridna te vozila s gorivim ćelijama, i smješta ovog proizvođača automobila ispred takvih cijenjenih kompanija kao što su Apple, Starbucks i Nike. Ove godine je Toyota bolje plasirana nego prethodnih godina što oslikava njenu trajnu posvećenost unaprjeđenju održivosti.
Newsweek, u suradnji s Corporate Knights i HIP Investor, ocjenjuje kompanije u odnosu na konkurente iz istog industrijskog sektora po svakom mjerilu, uključujući aspekte energije, vode i otpada. Time više je značajan uspjeh Japanaca i same Toyote, marke koja uopšteno među ljudima odiše ekologijom, pišu Nezavisne.
(Alen Avdić)