26.2.2020. 21:31
0
Općina Stari Grad Sarajevo - Dan otvorenih vrata, službe na usluzi građanima
Općina Stari Grad danas je započela jedinstven projekat unapređenja komunikacije s građanima putem „Dana otvorenih vrata“, što je početkom godine i najavio načelnik Ibrahim Hadžibajrić

Ta praksa je uvedena u želji da se građanima olakšaju određene procedure i na jednom mjestu u što kraćem vremenu daju potrebne informacije i odgovori na sve njihove upite. Kako je danas najavio Hadžibajrić, praksa će se provoditi dva puta mjesečno.

- Na ovaj način omogućavamo građanima da u razgovoru s mojim pomoćnicima na licu mjesta rješavaju svoje probleme. To je posao i dužnost državnih službenika da budu na raspolaganju građanima. Pored toga što su službe otvorene za prijem građana, željeli smo i ovako, na jednom mjestu, da okupimo rukovodeće državne službenike koji će naredna tri sata odgovarati na pitanja - rekao je Hadžibajrić.

Danas su građanima odgovarali na pitanja pomoćnici načelnika i rukovodioci svih općinskih službi, koji su s njima razgovarali o različitim temama. Na taj način i u terminu koji više odgovara zaposlenim osobama, ostvarena je direktna i otvorena komunikacija općinskih službi i građana, u najkraćem mogućem roku je pružen uvid u stanje predmeta, nadležnosti, dužnosti i obaveza lokalne samouprave, ali i drugih institucija te je obećano djelovanje u pravcu rješavanja problema.

Osim pomoćnika i rukovodioca službi, "Danu otvorenih vrata" su prisustvovali i načelnik  Hadžibajrić, kao i sekretarka organa državne službe Alma Destanović koja je također odgovarala na pitanja.

Veliki broj građana odazvao se inicijativi, neki su izrazili oduševljenje što je počela njena realizacija.

Građanka Delfa Kamhi rekla je da se veoma obradovala što je započela praksa 'Dan otvorenih vrata' jer bez mnogo najava i dodatne papirologije, građani mogu otići do osobe koja im može pomoći i dati upute.

Kamhi je čestitala načelniku Hadžibajriću i rekla kako ovim na još jedan nači dokazuje da je otvorena i transparentna osoba.

Za Emiru Kasumagić iz mjesne zajednice Medrese, ovo je najbolji način da se Općina približi građanstvu. Rekla je da dolazi zamoliti nadležnu službu da se posveti malo više pažnje čistoći nekih dijelova te mjesne zajednice.

Edin Ljubović iz mjesne zajednice Hrid-Jarčedoli je također pohvalio novi pristup Općine Stari Grad.

- U mom slučaju, riječ je o određenim izmjenama regulacionog plana, koje mi nisu išle u korist. Ovdje sam da s nadležnom službom pokušam riješiti problem na opće zadovoljstvo - kazao je.

U "Danu otvorenih vrata" učestvovale su općinska Službe kabineta, službe za urbanizam, za nvesticije i komunalne poslove, za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar i stambene poslove, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu, privredu, obrazovanje, kulturu i sport, Služba za opću upravu i inspekcijske poslove, Služba za lokalni razvoj i poslove mjesnih zajednica, službe za civilnu zaštitu, finansije, odnose s javnošću i IS, Stručna služba Općinskog vijeća i Sektor za tehničke poslove i obezbjeđenje.

Građani su najviše pitanja postavili službama za urbanizam, investicije i komunalne poslove, inspekciju te lokalni razvoj i poslove mjesnih zajednica.

Svim građanima kojima nije bilo moguće odgovoriti na licu mjesta, pisani odgovori će biti upućeni u roku od 48 sati.

Naredni termin 'Dana otvorenih vrata' bit će blagovremeno najavljen, saopćeno je iz Općine Stari Grad Sarajevo. 

(Fena)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.