24.10.2020. 22:24
0
Dragan Stevanović: Kad ne znaš i ne razumiješ, reaguješ panikom! Nismo pred kolapsom, u bolnicama je još najmanje 500 praznih postelja
- Vi, gospodine ministre, mora da imate visoko vojno obrazovanje. - Ma ne, odgovori, ja sam profesor filozofije. - Čujem da neprijatelj napada vaše sjeverne granice, šta ćete poduzeti u tom smislu? - Napisaćemo oštru rezoluciju. - A ako oni ne odustanu, pitam.
Napisao je ovo na svom Facebook profilu dr. Dragan Stevanović, reagujući na sazivanja vanredne sjednice Vlade Kantona Sarajevo i Kriznog štaba Ministarstva zdravstva KS, te nakon što su na ovoj sjednici donijete i nove odluke, prilično panične, čini se


Pa imamo u bolnicama najmanje još 500 praznih postelja koje za par sati možemo pretvoriti u Covid bolnicu.
Zdravstveni sistem nije pred kolapsom.

MOLIM ZA SMIRENOST I RAZUM!
Napisao je ovo na svom Facebook profilu dr. Dragan Stevanović, reagujući na sazivanja vanredne sjednice Vlade Kantona Sarajevo i Kriznog štaba Ministarstva zdravstva KS. A nakon što su na ovoj sjednici donijete i nove odluke, prilično panične, čini se, o hitnom stavljanju u funkciju privremenog izolatorija u dijelu Željezničkog školskog centra u Sarajevu, dr. Stevanović je kratko prokomentarisao: 

- Kad ne znaš i ne razumiješ, reaguješ panikom!
A potom je dodao novi status, pojašnjavajući prethodnu konstataciju: 
Radoje Domanović - Stradija, prije 100 godina... Parafraziram:
Posjetim ministra vojnog, pohvalim mu kancelariju, kažem: 

- Vi, gospodine ministre, mora da imate visoko vojno obrazovanje. 
- Ma ne, odgovori, ja sam profesor filozofije.
- Čujem da neprijatelj napada vaše sjeverne granice, šta ćete poduzeti u tom smislu?
- Napisaćemo oštru rezoluciju.
- A ako oni ne odustanu, pitam.

- Pa napisaćemo još oštriju rezoluciju, nemate pojma koliko mogućnosti pruža naš jezik.
Podsjeća li vas ovo na sadašnju situaciju u Kantonu Sarajevo i uopšte u BiH? - pita dr. Stevanović u svom FB postu.



(Lejla Trle) 
 
0
VIJESTI