27.3.2024. 14:55
0
BH Telecom i ove godine učesnik kampanje „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u saobraćaju!“
Usljed zabrinjavajućih statističkih podataka o sigurnosti saobraćaja na cestama, velikog broja žrtava i teško ozlijđenih osoba u prethodnim godinama, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija danas, 27. marta, u zgradi Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sarajevu je najavilo pokretanje druge medijske kampanje pod nazivom “Glavu gore! Stop korištenju mobitela u saobraćaju, koja počinje u utorak, 02. aprila 2024. godine.
Ovaj datum je simbolično odabran budući da je 3. aprila 1973. godine obavljen prvi poziv mobitelom. Kampanja će trajati do 30. aprila 2024. godine, a BH Telecom, HT Eronet i JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine će u sklopu svojih promotivnih aktivnosti poticati svijest sudionika u prometu o neprihvatljivosti korištenja mobilnih uređaja za vrijeme vožnje.

Vođeni pozitivnim rezultatima prethodne kampanje, djelujući kao pokretač, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je u okviru vlastitog resora prepoznalo vrijedne nosioce društvene odgovornosti i osjetljivosti – BH Telecom, HT Eronet i JP Autoceste Federacije BiH, kao ključne partnere u ostvarenju ove inicijative.

Ova inicijativa, usklađena s općim javnim interesom, ima za cilj smanjenje korištenja mobilnih uređaja za vrijeme vožnje, što će posljedično rezultirati smanjenjem broja saobraćajnih nesreća i ozljeda.

Načelnik Jedinice za sigurnost u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija Tomislav Bojić izjavio je da su podaci sigurnosti saobraćaja na cestama BiH porazni, kao i statistika zemalja iz EU.

Među vodećim uzrocima saobraćajnih nesreća je korištenje mobilnih telefona za vrijeme vožnje. Odlučili smo pokrenuti i drugu kampanju kako bismo probudili svijest u svima nama, u građanima da ne koriste mobilni telefon“, riječi su Bojića.

BH Telecom prepoznao važnost učešća u projektu

Kompanija BH Telecom, zajedno sa ostalim partnerima, i ove godine je prepoznala važnost učestvovanja u projektu koji ima za cilj smanjenje korištenja mobilnih uređaja za vrijeme vožnje i samim tim sačuva živote. Ove godine će fokus komunikacije biti na targetiranju mlađe populacije, koja prema istraživanjima najviše koristi mobilni telefon za vrijeme vožnje, a također ćemo u saradnji sa Autocestama FBiH dijeliti promo materijal na ulaznim rampama jer vjerujemo da značajan broj mladih koristi mobilni uređaj i snima vožnju pri velikim brzinama rizikujući tako svoj život i živote drugih učesnika u saobraćaju“, izjavila je Nađa Lutvikadić Fočo, rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom u BH Telecomu, ističući kako je kampanja prošle godine na 2. Social Media Summitu nagrađena priznanjem za najbolju edukativnu digitalnu kampanju.

Misijana Brkić-Milinković, rukovoditeljica odjela za korporativne komunikacija HT Eroneta kako je ovogodišnje vizuelno rješenja kampanje HT Eroneta jednostavno i upečatljivo i da se nada da će poruka doprijeti do svijesti učesnika u saobraćaju.

Kampanju nastojimo proširiri te apelirati i na pješake da ostave mobitel po strani dok prelaze ulicu", kazala je Brkić-Milinković.

Nadležna Ministarstva unutarnjih poslova (MUP) u kantonima, kao ključna karika u lancu sigurnosti prometa na cestama, dosljedno će provoditi aktivnosti u skladu s Zakonom o sigurnosti prometa na cestama u Bosni i Hercegovini. Njihov neosporni doprinos proizlazi iz redovnih aktivnosti usmjerenih na unapređenje sigurnosti u prometu, čime se kontinuirano radi na stvaranju sigurnijeg prometnog okruženja za sve sudionike.

Rezultati istraživanja Europske unije ukazuju na to da je korištenje mobilnih uređaja prilikom upravljanja vozilom jedan od najčešćih uzroka prometnih nesreća. Koncept društvenog marketinga, koji je koncipiran sredinom sedamdesetih godina, potvrdio se kao efikasna strategija za suzbijanje nepoželjnog ponašanja sudionika u prometu te predstavlja ključni faktor u poboljšanju sigurnosti cestovnog prometa, kako u smislu preveniranja uzroka prometnih nesreća tako i u smanjenju njihovih posljedica.
 
0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.