3.12.2018. 18:45
0
Tonči Huljić: Ulažem u Rozgu ali ne znam hoće li se isplatiti
Tonči Huljić je progovorio o tome s kim najviše voli da razgovara o muzici. On je otkrio i koliko je uložio u Jelenu Rozgu, i o tome kako nastaje zvijezda.

“Niko te ne može naučiti da pišeš pjesmu ako to ne nosiš u sebi. Ako nemaš određeni nivo emotivnosti i inteligencije, ne možeš biti autor. Ali može te naučiti da razmišljaš pa da način razmišljanja implementiraš u svoj rad. Te razgovore danas nemam s kim voditi osim sa sinom, Goranom Bregovićem, Željkom Joksimovićem i Petrom Grašom”, iskren je Huljić.

On kaže da nimalo nije lako napraviti zvijezdu i karijeru održavati na zavidnom nivou. On je otkrio i kako je pijanistu Maksima Mrvicu lansirao u svijet.

“Prvo treba raditi na zvuku, na profilu izvođača, kako ćeš ga pozicionirati kad na svjetskom tržištu svega ima. Hrpa pijanista. Svako ko završi klavir na Muzičkoj akademiji ‘jede’ klavir. Barataju njime savršeno. Šta ih čini drukčijima? Neki eksces, nešto u pojavi izvođača. Onda moraš uskladiti njegov imidž s muzikom koju će izvoditi, ali i vidjeti koji su njegovi afiniteti. Šta zaista voli da svira, jer ako svira nešto što ne voli, to se jako osjeti. Radiš te predfaze, napraviš četiri-pet pjesama s kojima dolaziš u Universal, Columbiju, Sony…. Da dođeš do četiri-pet pjesama, moraš ih snimiti deset ili 12. Istovremeno odmah moraš angažovati producenta, aranžera, orkestratora i onda kreće proces. Sve to košta, ne znam koliko. Ulažeš, dođeš do tih pet pjesama, napraviš mu kao za manekenku portfolio, snimke, slike i kreće. Dogovoriš dvoranu, napraviš catering i svakih sat vremena se izmjenjuju diskografske kuće. Od 11 do 17 ili 18 sati. Dođu s odgovornim ljudima po sektorima. Vidiš ko je od njih pokazao najviše entuzijazma za projekat”, kaže Tonči za 24sata.

On je progovorio i o tome koliko je uložio u Jelenu Rozgu i njenu karijeru.

“Ja sve finansiram, a koliko košta… Jedan spot košta do 3000 eura. Kvalitet spota zavisi od ideje, ne od para koje su u njega uložene. Treba napraviti sedam-osam spotova dok se karijera ne stabilizuje. Kad bi se plaćale pjesme, koštalo bi dodatno. Ja ih pišem, ulažem vrijeme, trud, plaćam programere, učestvujem u aranžmanima. Imam svoj studio, ljude s kojima često sarađujem. Teško mi je reći. Ulažem i ne znam hoće li mi se isplatiti ili ne. Sviđa mi se kad napravim nešto novo. Kad radim, želim da uspije i ne gledam cijenu. Neću ulagati u nešto što će trajati godinu dana. Zato ne znam koliko šta košta. Tu je moj knjigovođa jači. On će reći koliko smo u šta uložili”, iskren je Tonči Huljić, prenosi CDM.




(Lejla Trle)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.