Starbucks je Nestleu prodao trajno pravo na prodaju kafenih i prehrambenih proizvoda na kojima godišnje ostvaruje prihode od dvije milijarde dolara, dok sporazum ne uključuje Starbucksove kafiće.
Prema podacima Bloomberga Nestle će ovo pravo platiti za 7,2 milijardi dolara, a transakcija bi trebala biti zaključena do kraja godine.
"Zahvaljujući prisutnosti i ugledu Nestlea globalni 'kafeni savez' donijet će Starbucksovo iskustvo u domove miliona novih klijenata širom svijeta", kazao je čelnik Starbuccksa Kevin Johnson.
Izvršni direktor Nestlea Mark Schneider naveo je da transakcija predstavlja značajan korak za njihovo poslovanje s kafom.
Starbucks je drugi najvrjedniji brend u brzoj hrani, prema izveštaju BrandZ Global 2017, koji procjenjuje da vrijedi 44 milijarde dolara.
"Schneider se složio da plati 3,6 puta više prodaje za potrošačke proizvode, što je više od prosjeka od tri puta za glavne globalne prehrambene aranžmane", naveo je Andrew Wood, analitičar Sanford C. Bernstein.
(Lejla Trle)