16.5.2023. 15:16
0
Dolazak svakog brenda može imati pozitivan efekat: "Loyalty programi otvaraju mnoga vrata i promovišu destinacije, što je dobro za Sarajevo i Mostar"
FOTO: SLOBODNA BOSNA/Lokacija
Do 2026. godine bit će otvorena dva luksuzna hotela, jedan u Mostaru - Neretva Mostar Tapestry Collection by Hilton i jedan u Sarajevu - Hampton by Hilton Sarajevo City Centre, glasili su naslovi. No, nije sve tako luksuzno i nije sve tako kako se čini iz prve.

Interšped d.o.o. Sarajevo je jučer zaključio franšizni ugovor sa jednim od najvećih svjetskih lanaca hotela Hilton, a koji najavljuje otvaranje dva hotela u Bosni i Hercegovini: Hotel Neretva Mostar, Tapestry Collection by Hilton u Mostaru i Hampton by Hilton Sarajevo City Centre, koji će biti otvoreni najkasnije do 2026. godine, glasile su jučerašnje vijesti na mnogim portalima. 

“Oduševljeni smo partnerstvom sa Interšped d.o.o. Sarajevo koji otvaraju prve hotele u Bosni i Hercegovini pod našim brendovima Tapestry Collection by Hilton i Hampton by Hilton”, izjavio je nakon potpisivanja franšiznog ugovora upriličenog u Waldorf Astoria Berlin hotelu, Simon Vincent, izvršni potpredsjednik i predsjednik EMEA regije Hilton i dodao:

“Od svojih zadivljujućih pejzaža do užurbanih gradova, Bosna i Hercegovina nudi raznolik spoj historije, kulture i prirode, što je čini izuzetno atraktivnom turističkom destinacijom. Ulazak na tržište Bosne i Hercegovine je značajna prekretnica i naglašava našu kontinuiranu ekspanziju na nove i zanimljive destinacije.”

“Ponosni smo jer smo prepoznati, od strane jednog od najvećih svjetskih lanaca hotela, kao partneri za izgradnju i opremanje dva jedinstvena hotela u Mostaru i Sarajevu. Oba hotela će predstavljati privlačne adrese za sve putnike kojima su kvalitet usluge i udobnost imperativ. Hoteli pod brendom Hilton će značajno unaprijediti turističku ponudu BiH naglašavajući najviše standarde gostoprimstva”, izjavila je ranije Enisa Tukić, direktorica Interšped d.o.o. Sarajevo.

Potpisivanju ugovora u Berlinu kojem je prisutvovala i gradonačelnica Benjamina Karić.

Benjamina Karić je kazala kako je ovo velika stvar za Sarajevo, kako će ovaj hotel obogatiti i upotpuniti turističku ponudu, ali kaže kako je ovo jedan od najboljih svjetskih lanaca hotela.

I ministrica okoliša i turizma Federacije BiH Nasiha Pozder ističe da je zadovoljna dolaskom Hiltona.

„Raduje me ova vijest da je naša tvrtka Interšped dobila franšizu i da donosi brend kao što je Hilton. Dolazak Hiltona pomoći će da naša turistička ponuda bude na atraktivnijoj i zavidnoj razini, a značit će i jačanje našeg gospodarstva. Radujem se što ću imati priliku biti u rangu s drugim svjetskim turističkim metropolama i destinacijama, jer većina turista bira upravo te hotele, ako se ne odluče za neke druge naše atrakcije”, rekla je za N1 Pozder. 

Enis Hadžimujić, stručnjak iz oblasti hotelijerstva je za naš portal pojasnio koje efekte može imati dolazak poznatog brenda u jedan grad i državu u cjelini. 

"U sustini dolazak svakog brenda u jedan grad ili državu može imati pozitivan efekat i pozitivna iskustva u smislu zapošljavanja novih ljudi i edukacije, što je veoma bitno kod nas na našem tržištu, zato što nažalost nemamo visokoškolske ustanove koje inače rade na edukaciji ljudi u turizmu." , kazao je.

Loyalty programi brendova, ističe, mogu biti odskočna daska u povezivanju sa avio kompanijama ali i novim brendovima. 
 
"Svaki brend nosi sa sobom i dodatne edukacije osoblja pogotovo što dosta tog osoblja ide vani na upoznavanje sa brendom i njegovim odlikama, uči o brendu ali i generalno o hotelijerstvu. U svakom slučaju može biti i dobra stvar, pogotovo zato što svaki brend ima određeni Loyalty program pa radi i na promociji same destinacije, što je dobro za Sarajevo. Određeni brendovi imaju jake Loyalty programe koji su uvezani i sa avio kompanijama i sa određenim robnim markama. Dolazak  tako jakog brenda može biti samo pozitivna stvar za Sarajevo.", objasnio je Hadžimujić. 

Luksuz ili ipak srednja klasa 

Izgleda da baš i nije sve tako luksuzno, iako je ovo bez sumnje dobra vijest za turistički razvoj Sarajeva i Mostara, u svakom pogledu. 

Hotelom će upravljati sarajevska kompanija Interšped koja je dobila franšizu za korištenje brenda Hampton by Hilton.

Hampton by Hilton je jedan od niza hotelskih lanaca koji posluju pod kapom brenda Hilton. 

Hampton by Hilton je hotel srednje kategorije, a ne luksuzni brend, odnosno prilagođen je srednjoj klasi putnika.

Ranije je bio poznat (i još uvijek često nazivan) kao Hampton Inn ili Hampton Inn & Suites, javlja Biznisinfo. Riječ je o američkom lancu hotela koji danas posluje pod zaštitnim znakom Hilton Worldwide.

Hampton lanac je hotela s ograničenom uslugom i umjerenim cijenama, od jeftinih do srednjih, s ograničenom količinom hrane i pića te sa nešto skrominijim sobama u odnosu na luksuznije lance hotela koji posluju unutar grupacije Hilton.

Većina hotela Hampton neovisna je u vlasništvu i njima upravljaju primatelji franšize, iako sa nekoliko njih upravlja sam Hilton. Hampton by Hilton jedna je od najvećih hotelskih franšiza u SAD-u.

Kada je riječ o kompaniji Interšped d.o.o. Sarajevo koja će biti vlasnik franšize, posljednjih pet godina posluje s gubicima. Prošle godine je gubitak bio 423 hiljade KM, dok su njihovi ukupni prihodi za cijelu godinu bili tek 310 hiljada KM, tvrdi Biznisinfo. 

Što se tiče Mostara, na lokaciji kultnog hotela Neretva na samoj obali rijeke, gradit će se Neretva Mostar Tapestry Collection by Hilton, javlja Bljesak. 

Tapestry, lanac hotela s 3 i 4 zvjezdice, pozicioniran je kao cjenovno pristupačnija verzija Curioa, sličnog lanca tvrtke s 4 i 5 zvjezdica koji je pokrenut 2014., tri godine prije Tapestry Collection. 

Tapestry hoteli u pravilu su jedinstveno dizajnirani kako bi zadržali neovisan karakter u odnosu na druge hotele unutar kolekcije.

Hilton inače ima 18 brendova u različitim tržišnim segmentima, uključujući Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio Collection by Hilton, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton, Hilton Grand Vacations, LXR Hotels and Resorts by Hilton, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Signia by Hilton, Tru by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Tempo by Hilton, Motto by Hilton i Spark by Hilton. 

(Piše: Erna Hadžić) 

0
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.