9.6.2017. 16:05
0
Studenti osmislili marketing plan za FK Velež, istražili pasivnost i razloge nedolaska na utakmice
Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" proglašeni su najuspješniji timova na natjecanju studenata u marketing planiranju.

U konkurenciji 17 studentskih timova prvo mjesto osvojilo je pet studenata multidisciplinarnog studija Poslovne informatike (Salem Malkić, Abdulah Čolaković, Anes Šehić, Muhamed Islamović i Elvedin Brkan) koji su u proteklom semestru istražili razloge pasivnosti (neučlanjenost, nedolasci na utakmice) velikog broja osoba koje se smatraju simpatizerima FK Velež.

Predložili su načine promoviranja koji bi na najbolji način, uz pozitivne performanse Kluba i nove pravce poslovanja, predstavili širokom auditoriju koji je ciljna skupina, dizajnirali su adekvatnu i efikasnu marketing strategiju kojom bi se povećao broj aktivnih članova, kreirali su kreativna rješenja direktnog i 'guerilla' marketinga kako bi potaknuli partnere i sponzore koji mogu aktivno stimulirati dalji razvoj Veleža.

Drugo mjesto osvojili su timovi koji su koncipirali projekte za Config d.o.o. Mostar i Radio gradska mreža, a treće mjesto timovi koji su koncipirali projekte za Inova Decor i City televiziju, priopćeno je s mostarskog Ekonomskog fakulteta.

(Fena / Haris Ahbabović)

0
SPORT
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.