8.9.2018. 21:10
0
Oštar pad prodaje VR uređaja
Oko 34 posto doživjelo je pad tržište uređaja virtualne stvarnosti (VR) u drugom kvartalu ove godine, prema IDC analitičarima. Pad je privremen i sa rezultatima novih modela Oculus Go i HTC Vive Pro očekuje se da će tržište vratiti pozitivnu dinamiku.

VR uređaji koji rade u tandemu s pametnim telefonima i bez sopstvenih displeja radovali su se snažnoj potražnji na početku, ali kasnije interes za njima počeo je da slabi. Dok su u drugom tromesečju 2017. isporuke takvih uređaja bile 1 milion jedinica, u periodu april-jun 2018. tržište je palo na 409 hiljada komada. 

Precizno VR uređaji bez ekrana su glavni krivci za pad tržišta u cjelini u posljednjem kvartalu, primećuje IDC. Značajan pad veći od 37% je primijećen i kod VR gurantura, koje rade u računarskom tandemu ili tzv. "Tethered VR". Lider u ovom segmentu, HTC, isporučio je 111.000 komada u kvartalu, a Oculus i Sony 102.000 i 93 hiljada. 

Istovremeno, isporuke autonomnih VR uređaja značajno su porasle, sa stopom rasta od 418%. Rast uglavnom treba zahvaliti modelima Oculus Go i Xiaomi Mi VR, kojih je isporučeno 212 hiljada komada. 

Oko 20% VR uređaja isporučenih na tržištu u drugom kvartalu 2018. godine namijenjeno je komercijalnom sektoru, dok je godinu dana ranije udio ovih uređaja bio 14%. Pored toga, rast je označio prosječnu prodajnu cijenu VR uređaja sa 333 dolara na 442 dolara, prenosi Indikator.ba. 

Prema IDC analizi, jedan od glavnih problema VR tržišta je da korisnici mogu testirati uređaje na malom broju mjesta.

 

Lejla Trle 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.