22.11.2018. 17:02
0
Osveta je slatka: Barilla napada Nutellu namazom bez palminog ulja
Nutella, omiljeni čokoladni namaz koji se nalazi na policama svake prodavnice ili trgovačkog centra, dobit će sljedeće godine konkurenta.

Italijanska Barilla, koju znamo po njihovim plavim ambažama sa tjesteninom, želi prodrijeti na tržište čokoladnih proizvoda. 

Njihov cilj je da oduzmu tržišni udio Nutelle, koja je globalni fenomen od 1980. godine i s kojom Ferrero drži čak 54 posto svjetskog tržišta. Za upoređivanje, najbliži sljedbenik, turski čokoladni namaz Cokokrem, ima samo dva procenta tržišnog udjela. 

Izvori, koji su upoznati sa planovima Barille, rekli su za Reuters da će Barillina Crema Pan di Stelle pokušati iskoristiti Nutellinu najveću slabost - upotrebu palminog ulja. Ovo navodno uzrokuje alergijske reakcije, ali takođe predstavlja i problem životne sredine. Zbog krčenja prašuma i širenja plantaža palmi puno životinja je izgubilo dom, a veliki broj mještana dodatnu hranu da preživi. Takođe, prilikom sagorijevanja nastaju ogromne količine ugljen-dioksida i metana, prenosi Indikator.ba.

Ferrero, koji godišnje proda dvije milijarde eura Nutelle, 2016. godine se branio reklamnom kampanjom u kojoj je zagovarao upotrebu palminog ulja, jer ne bi bilo štetno ako bi se rafiniralo na kontroliranim temperaturama, te ako bi se kupovalo samo sa održivih plantaža. 

Barilla je odlučila da napadne Nutellu, jer se očekuje da će Ferrero sljedeće godine početi da prodaje biskvite punjene čokoladom, koji će biti prijetnja Barilla Baiocchi čokoladnom keksu. 

Kako navodi Indikator.ba Barilla je za Crema Pan di Stelle pripremila recept koji umjesto palminog sadrži suncokretovo ulje, 10 posto manje šećera, talijanske lješnjake i kakao koji dolazi sa održivih farmi. Time želi Nutellu istisnuti sa vodećeg položaja, ali to neće biti lako. 

Prema riječima jednog eksperta, Barilla će morati da izdvoji više milione eura ako želi da vidi svoj proizvod na policama zajedno sa Nutellom.


(Lejla Trle) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.