20.12.2018. 14:54
0
Tuzlaci iz kućne radinosti napravili autentične sosove i marinade
Tuzlanska porodica Ratajc stoji iza zanimljivih proizvoda i koncepta "Ljutko", koje su predstavili na Sarajevo Holiday Marketu.

Kažu da je sve krenulo "sa balkona", praveći marinade i sosove za svoje društvo.

- Od 53 sadnice na balkonu, danas imamo uzgoj na više lokacija. Ljuti sosevi, ljuti kikiriki, pikantni sir, belaj ajvar, polako širimo našu ponudu. Ponosni smo na činjenicu da smo zaokružili proces od proizvodnje do prodaje, planiramo otvaranje prve "ljute" prodavnice u Bosni i Hercegovini, a moguće je i proširenje ponude koju već imamo u DM marketima - pojasnio je Dinko Ratajc.

Dodao je da moraju širiti zalihe, podići kapacitete kuhanja, a sami zahtjevi tržišta ih ohrabruju da jačaju i rastu.

Na Sarajevo Holiday Marketu su predstavili svoje proizvode u saradnji sa USAID/Sweden FARMA II projektom.

- Važno je raditi na promociji, kako bismo postigli trajnu prepoznatljivost naših proizvoda. Proizvodimo vlastiti rasad, a razvili smo i prepoznatljiv dizajn. Imamo više od 50 različitih sorti paprike, od čega su dvije trećine ljuće, a jedna trećina blaže. Našli smo prostor na tržištu i polako gradimo mrežu kupaca. Uvjereni smo da je "Ljutko" brend kojem će se ljudi vraćati - naveo je Ratajc, saopćeno je iz USAID/Sweden FARMA II projekta.

(Fena / Haris Ahbabović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.