20.2.2019. 15:58
0
Lososova sperma idealna za njegu lica
Naučnici godinama tvrde da je losos idealan za ljudsku kožu, zbog čega ga ljudi sve češće konzumiraju - piše "Huffington Post".

Naime, sve je više pomalo iskrivljenih trendova kojima žene pribjegavaju kako bi izgledale lijepo, svježe i mladoliko, a jedan od najnovijih je tretman lica lososovom spermom, poznatiji kao "rejuran".

Tako da je industrija „No beauty“ taj podatak iskoristila i podigla na viši stepen, te spermu ove ribe koristi u svrhu njege lica.

Iako će mnogi na prvu pomisliti kako se radi o mazanju lososove sperme na lice, to, ipak, nije slučaj. Naime, ovaj inovativni način podmlađivanja temelji se na uzimanju DNK iz lososove sperme, koji se onda spaja s raznim drugim sastojcima kako bi se dobili proizvodi za njegu kože lica.

Korejci su bili prvi koji su shvatili vezu između sperme lososa i regeneracije ćelija kože, ali i utvrdili kako ima protuupalna i antitoksična svojstva, od čega su uspjeli stvoriti luksuzan trend kojem pribjegava sve više žena koje žele spriječiti preuranjeno starenje kože lica.


Ova metoda podmlađivanja dosad je više puta testirana na miševima, a pokazala je da je lososova sperma dobra ne samo za regeneraciju kože već i cijelog organizma.

Također, istraživanje iz 2010. godine pokazalo je da tretman u trajanju od mjesec znatno povećava elastičnost kože, dok je drugo istraživanje u trajanju od 12 sedmica dokazalo da lososova sperma smanjuje i gubitak vode iz kože čak do 50 posto.

Novija istraživanja iz 2016. i 2018. godine potvrdila su i da DNK sperme lososa može pridonijeti zacjeljivanju rana i regeneraciji veoma oštećene kože.


(Admir Oručević)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.