7.1.2017. 10:46
1
Uloga oca u životu žene: Ja sam i sada njegova malena princeza
Odnos sa majkom se razvija i prije samog rođenja djeteta. Kada se rodi ono je ovisno o majci, a sa ocem se postepeno upoznaje, a nekada ta ljubav postane i veća nego prema majci.

Razgovarali smo sa nekoliko ljudi o značaju i ulozi oca u njihovom životu, te koliko očeva podrška znači kroz sve što prolaze.

Amela Bilajac kaže kako je odnos između nje i njenog oca više nego roditeljski i da je prerastao u pravo prijateljstvo. 

"Otac igra veoma važnu ulogu u mom životu, on mi je potpora i oslonac u svim aspektima života. S obzirom da sam još uvijek student uvijek je tu da me podrži u mojim "mukama", a kada diplomiram on, kao i mama imati će najviše zasluga za to", rekla je za Source Amela Bilajac.

Njen otac Suad kao i svako otac se uvijek ponašao zaštitnički prema njoj, a u pubertetskim danima često ga nije razumjela.

"Uvijek mi je bilo krivo što imam određena ograničenja, međutim, sada u ovim godinama kada je prošla faza puberteta sam shvatila da je sve to s razlogom i da im jedino mogu zahvaliti sto su  bili takvi, jer su me na taj način vaspitali i napravili ovo što jesam danas. Nisam savršena osoba, ali sam poprilicno izgrađena sa ličnim stavovima", kaže nam Amela.

Oba roditelja voli podjednako, ali smatra kako su djevojčice privrženije očevima i kako s njima imaju posebno povezanost.

"Moj otac je zrela i stabilna osoba koja je mnogo toga prošla u životu, pa tako znam da kad god mu se povjerim mogu čuti mudar savjet, pa čak i vezano za momke. On je dobar otac, strog kada je trebalo, kada sam bila u pubertetu, sada mislim da za time nema potrebe, u svakom slučaju očinska figura koju bi poželjela svakom djetetu, koji bi za svoje dijete sve učinio nesebično. Oca i majku trebamo svi čuvati dok su nam živi", rekla je za naš portal Amela Bilajac.


Amela s ocem kada je bila beba

Adna Brkić nam je rekla kao je njen odnos s ocem nešto najvrijednije i najljepše što ima u životu.