29.3.2024. 14:13
0
Njemačka maloprodaja neočekivano pala u februaru
Njemačka maloprodaja neočekivano je pala u februaru, pokazali su podaci u četvrtak, poništavajući tako nade da bi privatna potrošnja mogla pomoći najvećoj evropskoj ekonomiji da se oporavi u prvom tromjesečju.

Maloprodaja je realno smanjena za 1,9% u odnosu na prethodni mjesec. Analitičari koje je anketirao Reuters predviđali su povećanje od 0,3% u februaru.

"To je vjerovatno bilo to zbog pozitivnog rasta u prvom tromjesečju. S obzirom da je industrijska proizvodnja težila BDP-u, nade su se polagale na privatnu potrošnju da se nadoknadi", rekao je glavni ekonomista VP banke Thomas Gitzel.

Maloprodaja hrane pala je realno za 1,7% u odnosu na januar. Neprehrambeni poslovi su pali za 1,0%, dok je prodaja putem interneta i pošte zabilježila mjesečni realni pad prodaje od 2,8%. Osjećaj njemačkih potrošača je prigušen uprkos padu inflacije jer je neizvjesnost i dalje visoka, a istraživanje GfK-a i Nirnberškog instituta za tržišne odluke (NIM) predviđa samo blagi rast za april, na -27,4 sa -28,8. Rast realnog dohotka i stabilno tržište rada dobri su temelji za brzi oporavak potrošačke ekonomije, ali još uvijek nedostaje sigurnost i optimizam planiranja, rekao je analitičar potrošača NIM-a Rolf Buerkl.

Postoji prostor za poboljšanje, pokazalo je istraživanje Ifo-a objavljeno u četvrtak koje je pokazalo da su poslovna klima i očekivanja u maloprodajnom sektoru poboljšani u martu.

"Pesimizam koji je bio takva karakteristika u posljednje vrijeme se povlači", rekao je analitičar Ifo-a Patrick Hoeppner.

(Ajdin B.)

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.