1.9.2022. 18:53
11
Direktor Hayata Elvir Švrakić pita: Zašto niste reagirali kad je HT Eronet isključio 11 bh. TV kanala a reagujete zbog luksemburškog kanala
Gledatelji koji su program N1 ranije pratili preko BH Telecomove platforme Moja TV, više nemaju tu mogućnost.
Zbog potpune informacije za građane, iz BH Telecoma su ranije saopćili da je u trogodišnjem ugovoru između BH Telecoma i Sport Kluba, N1 televizija bila zastupljena u paketu TV kanala zajedno sa Sport Klub TV kanalima, međutim navedeni TV kanal se mogao ugovoriti i samostalno po odvojenoj cijeni mimo paketa.

U novoj dostavljenoj ponudi, Sport Klub je BH Telecomu ponudio samostalno ugovaranje N1 televizije, ali po više od dvostruko većoj cijeni. No, za BH Telecom, saopćili su, potpuno je neprihvatljivo zaključivanje ugovora za samostalnu distribuciju N1 televizije po nerealno uvećanoj cijeni, naročito jer nije došlo ni do kakvog poboljšanja niti unapređenja kvaliteta na strani N1 televizije koje bi sa poslovnog aspekta opravdalo plaćanje tako uvećane cijene, odnosno, plaćanje višemilionskih iznosa koje bi ta cijena prouzrokovala.

Za bh. javnost je ponajviše iznenađujuća rekacija Upravni odbor Udruženja BH novinari i Linija za pomoć novinarima. Iskazali su punu podršku novinarima i urednicima N1 televizije što nisu učinili početkom marta ove godine kada je, zbog istih razloga, kablovski sistem Home TV u vlasništvu HT Eroneta iz Mostara, isključio 11 bosanskohercegovačkih TV kanala.

- Izuzetno sam iznenađen i razočaran stavom Upravnog odbora Udruženja BH novinari. Zbog čega vi izdvajate jedan inostrani medij od ostalih bosanskohercegovačkih medija? Veoma začuđujuće je da niste reagovali 01. 3. 2022. kada je zbog istih razloga kablovski system Home TV, u vlasništvu HT Eroneta iz Mostara, isključio 11 bosanskohercegovačkih TV kanala.

Ovih 11 bh. televizijskih kanala zapošljavaju više od 500 ljudi, novinara, vaših članova, vrlo iskusnih, educiranih profesionalaca, sa mnogim domaćim i ino nagradama za svoj rad. Većina ovih kanala ima daleko veći uticaj, i mnogostruko veću glednost od pomenutog TV kanala! A vi reagujete zbog luksemburškog TV kanala. Zaista različiti aršini, neprofesionalizam i pristrastnost – stoji u reakciji Elvira Švrakića, generalnog direktora Hayata.

Udruženje BH Novinari su se ranije oglasili u vezi s ovom temom, a između ostalog su naveli:

- Upravni odbor BH novinara posebno izražava žaljenje zbog činjenice da finansijski, politički i drugi interesi vlasnika i menadžmenta BH Telecoma, i United Media, u čijem sastavu posluje N1, mogu dovesti u pitanje dostupnost programskih sadržaja ove televizije građanima BiH, posebno jednog njenog entiteta – Federacije BiH. U tom kontekstu, UO BH novinara naglašava kako se ni u jednom demokratskom društvu ne bi smjelo dogoditi da interesi kapitala i trka za profitom nadvladaju javni interes i pravo građana na slobodu informisanja.

(A. Balićevac)
11
SHOWMAGAZINE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2022, Source d.o.o.