1.1.2019. 18:20
0
Svaka sedma osoba prevari partnera tokom praznika
Kombinacija opuštanja uz alkohol, zajednički poslovni neprijatelj poput šefa i gledanje ljudi u drugačijem izdanju kod svakog sedmog rezultuje prevarom.

Iako se čini kako je danas internet (društvene mreže, forumi i razni oblici dopisivanja i zbližavanja) mjesto gdje počinje većina prevara, nova studija otkriva da novogodišnje zabave imaju podjednak učinak, pogotovo one poslovne.

Sem toga, svaki osmi čovjek to i sluti za partnera i ne vjeruje njegovom pijanom ponašanju u blizini kolega. Muškarci su u tome gori, oni čak dvostruko češće varaju nego žene. Svaki peti priznaje da bi mogao da prevari u takvoj atmosferi, dok isto misli svaka deveta žena, piše Daily Mail.

Kako bi se lakše nosili s time, većina ispitanih drži se teze “šta ne znaš, ne boli” jer smatraju da ne mogu da utiču na to da li će da prevare, već da će barem imati obraza da to sakriju i da se preljuba svodi isključivo na kratkotrajnu fizičku aferu – najčešće na poljubac, prenosi CDM. 

Komentarišući studiju, advokat iz britanske kompanije Vardags koja je sprovela kaže da svaki pojedinac može sam sebe da iskontroliše da ne padne u iskušenje da vara kroz nekoliko koraka:

1. Paziti na količinu alkohola

2. Pronalaziti vrijeme za druženje i seks s partnerom koji zbližava i odvraća misli od drugih ljudi

3. Razgovor – jer su prevare najčešće u vezama gdje je komunikacija loša

4. Sloboda partneru – jer koliko god kontradiktorno zvuči, oni koji smatraju da imaju slobodu u svojoj vezi, manje varaju. Isto tako, ne postoji ta vrsta kontrole koja može da spriječi prevaru ako je to nešto što partner želi.




(Lejla Trle) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.