21.11.2018. 14:43
0
Instagram staje na put lažnim influenserima
U vrijeme sveopšte prisutnosti internta u našim životima i naših života na internetu, jedno od napopularnijih i najpoželjnijih zanimanja među mladima je – influenser.

Da li će brendovi koristiti usluge određenih influensera i koliko će htjeti da ih plate, to najčešće zavisi od broja pratilaca određene osobe na Facebooku, Instagramu, YouTube-u i drugim platformama.

Upravo zbog toga nije rijedak slučaj da korisnici društvenih mreža “varaju” kada je njihova popularnost u pitanju, odnosno da na svaki način, koristeći aplikacije trećih strana, vještački povećavaju broj pratilaca, lajkova i komentara ispod svojih objava.

Pri korišćenju takvih aplikacije, korisnici najčešće moraju da ostave svoje lične podatke kada se prijavljuju na ovu društvenu mrežu, čime se direktno krše pravila korišćenja Instagrama.

Zbog toga iz Instagrama najavljuju ozbiljnu borbu protiv takvih korisnika. U tu svrhu su razvili i poseban alat koji može da prepozna naloge koji koriste servise i aplikacije za povećanje broja pratilaca, lajkova i komentara.

Takvim korisnicima Instagram će poslati upozorenje i obavještenje o kršenju pravila, i od njih će zatražiti promjenu lozinke.

Ukoliko i poslije toga korisnici nastave da koriste metode za lažno povećanje popularnosti, to bi moglo da utiče na “njihovo iskustvo korišćenja Instagrama”.

Ovo je samo jedan od koraka kojim Instagram želi da se zaštiti od širenja lažnih vijesti i “prevarantskih” aktivnosti korisnika, kao i da obezbijedi da ta popularna društvena mreža bude zajednica putem koje se “ljudi povezuju na autentičan način”.

(Alen Avdić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.