22.11.2024. 15:46
BH Telecom osvojio pet nagrada na NO LIMIT Advertising Festivalu 2024!
BH Telecom je još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju u inovacijama i kreativnosti, osvojivši pet prestižnih nagrada na ovogodišnjem NO LIMIT Advertising Festivalu, održanom 21. novembra 2024. godine u Evropskoj kući kulture i nacionalnih manjina.

Među više od 120 prijava koje su se takmičile u čak 15 kategorija, kampanja „Ultra je beton za tvoj telefon“, prva u BiH kreirana pomoću AI alata, istakla se kao pravi primjer inovativnog pristupa i kreativnog razmišljanja.

Kampanja, realizovana u saradnji s agencijom Fabrika, osvojila je:
- Zlato u kategoriji Najbolji film;
- Srebro u kategorijama Nova tehnologija, Grafički dizajn i Zvuk i
- Bronzu u kategoriji Branding i rebranding.

O KAMPANJI „ULTRA JE BETON ZA TVOJ TELEFON“

Kampanja „Ultra je beton za tvoj telefon“ predstavlja prekretnicu u kreativnom izrazu BH Telecoma, uvodeći inovativni pristup oglašavanju kroz korištenje umjetne inteligencije. U saradnji s agencijom Fabrika, napravljen je prvi video spot u BiH koji koristi AI tehnologije, čime su postavljeni novi standardi u digitalnom marketingu.

Kreativni koncept kampanje temelji se na ideji dinamike, energije i mladalačkog duha. Centralni protagonisti su hip-hop plesači, koji svojim pokretima vode publiku kroz niz fascinantnih, živopisnih svjetova. Ovi svjetovi su generisani uz pomoć Stable Diffusion AI tehnologije, koja omogućava transformaciju stvarnih elemenata u virtualne pejzaže mašte. Kroz ritam muzike i vizualnu energiju spota, kampanja komunicira poruku prilagodljivosti i snage Ultra paketa, koji su osmišljeni da prate korisnike u svim aspektima njihovog svakodnevnog života.

Posebna pažnja posvećena je svakom detalju – od izbora boja i grafičkog dizajna dokorištenja naprednih tehnologija za generisanje zvuka i slike. Rezultat je spot koji ne samo da privlači pažnju, već i inspiriše publiku da istraži nove mogućnosti koje pružaju Ultra paketi BH Telecoma.
Ova kampanja je mnogo više od marketinške priče – ona simbolizira posvećenost BH Telecoma inovacijama i praćenju globalnih trendova. Kroz spoj umjetnosti, tehnologije i mladalačke energije, kreirano je jedinstveno iskustvo koje odražava duh modernog digitalnog doba.

Poruka kampanje: S Ultra paketima, sve je moguće! Bez obzira na to da li je riječ o istraživanju digitalnog svijeta, kreiranju vlastitih sadržaja ili jednostavno uživanju u neograničenim mogućnostima, Ultra je uvijek tu da bude beton za tvoj telefon. 

Ove nagrade su više od priznanja – one su potvrda posvećenosti BH Telecoma inovacijama i kreiranju vrijednosti za naše korisnike i zajednicu. Kreiranjem prvog video spota u BiH uz pomoć AI tehnologija, BH Telecom je postavio nove standarde u industriji oglašavanja.

„Želimo se zahvaliti našim partnerima iz agencije Fabrika, kao i našem timu, koji su svojim predanim radom i kreativnošću doprinijeli ovom uspjehu. Također, veliko hvala našoj publici koja nas svakodnevno inspiriše da budemo bolji i hrabriji u svemu što radimo. Ovaj uspjeh nam je dodatna motivacija da nastavimo pomjerati granice i donositi inovativna rješenja na tržište. Pratite nas za još uzbudljivih projekata i kampanja – jer zajedno stvaramo budućnost!“, poručuju iz kompanije BH Telecom.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

VIJESTI
Source.ba-sva prava pridržana