Dok globalna gaming industrija nastavlja napredovati, ostaje pitanje hoće li ruske konzole uspjeti privući značajniji broj domaćih korisnika i podržati razvoj lokalne gaming zajednice.
Nakon što je Rusija zbog napada na Ukrajinu postala predmet brojnih sankcija zapadnih zemalja, domaći razvoj tehnoloških alternativa postao je prioritet. U tom kontekstu, zamjenik predsjednika Odbora za informacijsku politiku ruskog parlamenta, Anton Gorelkin, otkrio je na Božić da Ministarstvo industrije i trgovine radi na razvoju domaće konzole za videoigre.
Prema prvim informacijama, konzola bi mogla koristiti ruske verzije Linuxa, poput Aurore ili Alt Linuxa, te procesor Elbrus, koji je razvio moskovski centar SPARC. Iako je Elbrus daleko slabiji od procesora koje koriste popularne konzole poput PlayStationa i Xboxa, cilj nije konkurirati globalnom tržištu već stvoriti platformu za ruske videoigre, razvijene od strane domaćih studija, piše Techspot.
Uz ovu inicijativu, u razvoju je i konzola nazvana "igraj u oblaku," koja bi omogućila igranje videoigara putem cloud tehnologije.
Ambiciozni planovi ruske vlade dio su šire strategije za postizanje tehnološkog suvereniteta. Međutim, domaća rješenja često nisu dovoljno konkurentna u odnosu na zapadne alternative. U tom kontekstu, Rusija se sve više oslanja na kinesku tehnologiju, uključujući pametne telefone i druge uređaje. Popularnost kineskih proizvoda mogla bi dodatno rasti ako Sjedinjene Američke Države uvedu sankcije Kini.
Unatoč izazovima, Rusija pokazuje odlučnost u razvoju vlastitih tehnoloških rješenja, čak i ako to znači korištenje starije ili manje moćne tehnologije. Ova inicijativa simbolizira napore za postizanje nezavisnosti od zapadnih tehnoloških resursa, što ostaje ključno pitanje u trenutnoj političkoj i ekonomskoj klimi.
Dok globalna gaming industrija nastavlja napredovati, ostaje pitanje hoće li ruske konzole uspjeti privući značajniji broj domaćih korisnika i podržati razvoj lokalne gaming zajednice.