02.01.2025 11:05
0
Druga sezona “Squid Game” obara rekorde na Netflixu
FOTO: NETFLIX
Druga sezona južnokorejske serije u prvoj sedmici zabilježila 480 miliona sati gledanja, objavila je agencija "Yonhap News" iz Seula.

Druga sezona globalno popularne južnokorejske serije "Squid Game" postavila je nove rekorde, postavši najgledaniji sadržaj na Netflixu tokom svoje premijerne sedmice.

 

Druga sezona, objavljena 26. decembra, u prvoj sedmici zabilježila 480 miliona sati gledanja, objavila je agencija "Yonhap News" iz Seula, koja se poziva na Netflix.

 

Platforma je izvijestila da je druga sezona "Squid Game" brzo zauzela prvo mjesto na Netflixovoj globalnoj Top 10 listi, ušavši na listu najpopularnijih sadržaja rekordnom brzinom.

 

Od svog objavljivanja prošle sedmice, serija je zauzela prvo mjesto u 92 zemlje, što je rijedak uspjeh za produkcije sa neengleskog govornog područja.

 

"Squid Game" prati tajno takmičenje u kojem se 456 igrača takmiči u smrtonosnim verzijama korejskih dječjih igara za nagradu od 45,9 milijardi wona (31,5 miliona dolara).

 

 

Najnovija sezona nadmašila je prvu, koja je zabilježila 448 miliona sati gledanja u svojoj četvrtoj sedmici nakon objavljivanja u septembru 2021. Treća sezona očekuje se kasnije ove godine.

 

 

U međuvremenu, izvještaj istraživačkog instituta K EnterTech Hub procjenjuje da bi Netflix mogao zaraditi više od 1,5 triliona wona (1,02 milijarde dolara) profita od druge sezone.

 

 

Netflix je odbacio ovu tvrdnju, navodeći kako “nije moguće procijeniti profit na osnovu uspjeha samo jedne produkcije”.

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.