5.8.2023. 15:00
0
Italijanski fudbalski klubovi izgubili 3,6 milijardi eura tokom pandemije Covida
Italijanski profesionalni fudbalski klubovi izgubili su 3,6 milijardi eura između 2019. i 2022. godine zbog ograničenja vezanih za Covid i pandemiju, navodi se u godišnjem izvještaju.

Prema izdanju ReportCalcio iz 2023. godine koje je objavio Italijanski fudbalski savez, prve tri divizije izgubile su u prosjeku 1,2 milijarde eura godišnje tokom Covid perioda, dok su njihovi kumulativni gubici iznosili 412 miliona eura u 2018. i 2019. godini, prije pandemije.

Gubici samo za sezonu 2021-22, koja je posljednja razmatrana za ovaj izvještaj, iznosili su 1,4 milijarde eura, „najgori ikad zabilježeni u petnaest godina koliko je objavljivan ovaj godišnji izvještaj“, navodi se u saopštenju, prenio je AFP.

Zaduženost italijanskog profesionalnog fudbala dostigla je 5,6 milijardi eura u periodu 2021-2022. godina, što je povećanje od 4,4 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Autori izvještaja pozdravili su zajedničku kandidaturu Italije i Turske za domaćina Eura 2032. godine kao „jedinstvenu priliku“ za povećanje prihoda od ulaznica modernizacijom ozloglašeno zastarjelih stadiona.

Prihod od karata za sav italijanski profesionalni fudbal iznosio je 254 miliona eura u sezoni 2021-2022, u poređenju sa 226 miliona godinu dana ranije, ali još uvijek daleko od 341 miliona iz 2018-2019, sezone prije pandemije.

Poređenja radi, Manchester United ostvario je 126 miliona eura prihoda od karata u periodu 2021-2022, prema izvještaju Deloittea.

(Ajdin B.)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.