6.6.2024. 12:55
0
Iz Sarajeva "ni mukajet" otkud kiselo vrhnje i osvježivač među trofejima: "Iz nekih krugova se jedva čekaju slučajevi i afere da se naruši imidž kluba"
Prije dva dana, Udruženje navijača FK Sarajevo je objavilo fotografije i tom prilikom uputili kritike prema administraciji Kluba.

Naime, iz Udruženja su objavili dvije fotografije, a na kojima se među trofejima kluba koji je institucija bh. fudbala, nalaze osvježivač zraka i kiselo vrhnje.

U objavi su naveli da se neuspjeh jednog kluba ne ogleda samo u rezultatskom smislu, već i neradu administracije. 

"Godinama unazad, između dvije (polu)sezone, mijenjaju se stručni štabovi, šefovi i treneri omladinskog pogona, čak se i formalno mijenjaju rukovodioci kluba (iako defacto i dalje vode procese i zastupaju klub), ali ono što se godinama ne mijenja je njegova administracija, većinski sastavljena od osoba iz svijeta ženskog fudbala uz izuzetak svega par endemskih primjera uposlenika kluba, koji sa istim uistinu imaju veze i svoj posao obavljaju s puno ljubavi i poštovanja prema Fudbalskom klubu Sarajevo", piše u objavi Udruženja.

Portal Source je prije dva dana poslao upit FK Sarajevo sa sljedećim pitanjima:

1. Kako su dospjele stvari poput kiselog vrhnja i osvježivača vazduha među trofejima Kluba?

2. U objavi Udruženja navijača je upućena kritika i administraciji FK Sarajevo. U objavi se navodi i da administraciju čine "osobe iz svijeta ženskog fudbala", te da rijetki imaju veze s fudbalom. Shodno tome, ko zaista čini administraciju Kluba? Da li su navodi iz objave Udruženja tačni?

Do momenta pisanja ovog članka, nismo dobili odgovor. Eventualni odgovor iz FK Sarajevo ćemo naknadno objaviti.

Dugogodišnji sportski novinar Sinan Sinanović, mišljenja je da u prostorijama namijenjenim trofejima i peharima bi trebalo da "stoji samo ono što tamo pripada".

"Dakle, upravo to i ništa drugo. Kada uđete u prostorije znamenitih klubova, to je jedan osjećaj gdje ljudi prave fotografije, te to ima značajnu težinu i to je sa jedne strane. Sa druge strane mi se čini da ponekad iz nekih krugova se jedva čekaju slučajevi i afere i primjeri da se naruši imidž kluba, u ovom slučaju mislim na Sarajevo. Kada govorim o konkretnom slučaju, naravno da mislim da se napravio propust te neke vrste, te da je neko trebao i da odgovori na ta pitanja, prvenstveno mislim na klub i službu, te da se suoče s time i kažu da je propust i da je greška napravljena", govori nam Sinanović.

Ističe da to nisu stvari koje se trebaju ignorisati, već bi se trebalo suočiti s njima. 

"Ono što meni smeta, da tako kažem, jer smatram da su Sarajevo i Željo naši najveći brendovi i da je bogatstvo kada imate takve klubove, te da uspjeh svakog našeg kluba i kompletnog našeg bh. nogometa, diže rejting sportu, fudbalu, ali i državi. Svjedoci smo da Sarajevo nikada nije imalo većeg investitora i jače igrače u upravljačkoj strukturi, a da je izostalo ono što su svi priželjkivali, a to su rezultati. U nekim ranijim vremenima je daleko bila veća i jača konekcija na relaciji klub-navijači nego što je to sada slučaj i to je ono što svaki navijač Sarajeva priželjkuje, a na čemu bi se trebalo poraditi i da to bude, što bi se reklo, jedno tijelo i jedna duša. Kada ste predsjednik ili menadžer kluba, nebitno da li sjedite u Sarajevu ili Americi, ne možete kontrolisati svaki detalj i kako stoji svaka stvarčica, te za svaki određeni potez i propust postoji ime i prezime onoga ko je za to nadležan", zaključuje Sinanović u razgovoru za naš portal.

source.ba | "Slika načelnika Hasana Tanovića na klupi košarkaša nije dobra,  ali možda je na godišnjem odmoru, pa ga je iskoristio da ode na eurobasket  sa reprezetacijom"
SINAN SINANOVIĆ

Novinar: Ajdin Balićevac

0
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.