3.6.2024. 10:25
0
Gotovo 3.000 učesnica istrčalo 7. dm utrku
Veliki odziv učesnica na 7. dm žensku utrku, koja je danas, s početkom u 11 sati, održana na Vilsonovom šetalištu, još je jedna potvrda kako je ovaj sportsko-rekreativni događaj postao nezaobilazan u kalendaru mnogih dama.
Trkački izazov od 5K uspješno je savladalo gotovo 3.000 trkačica iz cijele Bosne i Hercegovine, a u velikoj konkurenciji, za 16 minuta i 32 sekunde, prvo mjesto osvojila je Emina Alagić, koja je i prošle godine pobjedila. Drugoplasirana je Alma Hrnjić, koja je utrku završila za 17 minuta i 25 sekundi, a treće najbolje vrijeme ostvarila je Amela Trožić, koja je kroz cilj prošla za 18 minuta i 43 sekunde. 

„Meni je dm ženka utrka jedna od najljepših trka u BiH, atmosfera se ne može dočarati, mora se doći i osjetiti. Ovo je moja druga medalja na dm utrci, a ove godine sam imala još bolje vrijeme na šta sam jako ponosna. Trčanje je zdravo i svima ga preporučujem“, izjavila je Emina Alagić, pobjednica 7. dm ženke utrke. 

Jedna od najmasovnijih utrka u BiH, koja se organizuje s ciljem promocije zdravih životnih navika, ove godine posvećena je promociji očuvanja i unapređenja menstrualnog zdravlja žena. Učešćem u utrci sve trkačice dale su svoj aktivni doprinos u borbi protiv menstrualnog siromaštva, jer je od svake kotizacije izdvojena za podršku donaciji 3.000 Jessa higijenskih uložaka koju je kompanija dm uručila Udruženju pomozi.ba.

„Kroz brojne aktivnosti ove godine nastojimo unaprijediti i očuvati zdravlje žena, dok smo, sada već tradicionalnu, dm žensku utrku posvetili temi menstrualnog siromaštva o kojem se ne govori dovoljno. Zahvaljujemo se svim učesnicama jer su podržale našu donaciju higijenskih uložaka namijenjenu djevojkama i ženama u dobi od 13  do 55 godina, lošijeg socio-ekonomskog statusa, a koju će udruženje pomozi.ba distribuirati u osam bh. gradova. Podsjećamo kako su informisanje, destigmatizacija, pristup medicinskim uslugama i higijenskim proizvodima ključni koraci ka unapređenju menstrualnog zdravlja žena u BiH“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm drogerie markt d.o.o. i podsjetila kako je kompanija dm, u saradnji s istraživačkim institutom Spectra, početkom godine u nekoliko evropskih zemalja, uključujući i BiH, sprovela ispitivanje o menstrualnom zdravlju, gdje se 60 posto ispitanica izjasnilo kako menstruaciju smatra izazovnom temom, posebno jer se o njoj ne govori dovoljno, čime se od jednog prirodnog procesa nepotrebno stvara tabu.

Medalje i nagrade za najbrže

Prvih deset najbolje plasiranih učesnica dm je nagradio uručivši im medalje, poklon korpe i dm poklon kartice. Tako je za osvojeno prvo mjesto uručena zlatna medalja i dm poklon kartica u vrijednosti od 400 KM, za drugo mjesto srebrna medalja i dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM, dok je trećeplasirana nagrađena bronzanom medaljom i dm poklon karticom u vrijednosti od 200 

KM. Trkačice koje su se plasirale od 4. do 10. mjesta nagrađene su dm poklon karticama u iznosu od po 50 KM.

Bez obzira na plasman sve učesnice dobile su dri fit majicu te bogat poklon paket koji sadrži proizvode dm-a i partnera utrke: bioten, essence, EVELINE, GARNIER, Nutribella, REVUELE, Sante, SARA, SKIN1004 i Violeta. 

Nakon utrke brzo okrepljenje, uz zdrave i ukusne zalogaje te osvježenje zdravim napicima, dm je osigurao u dmBio kutku, dok je druženje nastavljeno na After run zabavi, uz muzički performans Lake i Lele.  

Najmlađi su se i ove godine, uz facepainting i druge animacije, sjajno zabavili u dječijem kutku, dok su učesnice utrke i odrasli posjetioci mogli obaviti besplatan dermatološki pregled ili uživati u tretmanu refleksoterapije lica. Brojne degustacije i nagrađivanja pripremili su i partneri dm ženske utrke, zbog čega je druženje potrajalo sve do popodnevnih sati. 
 
0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.